021-37823000

گزارش تصویری بازدید دکتر محمدی مدیر عامل فروشگاه های رفاه از غرفه سیناپ

گزارش تصویری بازدید جناب آقای دکتر محمدی مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ایی رفاه از غرفه سیناپ
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

در این نمایشگاه جناب آقای دکتر محمدی مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ایی رفاه از غرفه سیناپ بازدید جامعی به عمل آوردند. در این بازدید جناب آقای مهندس مرادی مدیر عامل شرکت سیناپ توضیحات کاملی را در خصوص معرفی شرکت و تجهیزات مرتبط با فروشگاه های زنجیره ایی ارائه دادند. در این جلسه جدیدترین محصولات موبایل کامپیوتر(هندهلد) در خصوص مباحث انبارگردانی معرفی شد.

همچنین جناب آقای دکتر محمدی در این جلسه عنوان نمودند در مجموع ۵۵ هزار متر‌مربع به وسعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سراسر کشور اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به مشکلات بسیاری از واردت کنندگان در سال جاری، خاطرنشان کرد: برنامه توسعه‌ای رفاه با اشتغالزایی بیش از ۱۵۰۰ نفر از جوانان این مرز و بوم در حالی با قدرت ادامه دارد که این افزایش مساحت فروشگاه ها در سراسر کشور به رونق تولید در بسیار ی از شرکتها منجر شده است. محمدی افزود: در ۲۳ سال گذشته مجموع مساحت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در کشور ۱۸۰ هزار متر مربع بوده است اما بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در ۳ ماه آینده ۵۵ هزار مترمربع به این مساحت افزوده خواهد شد که نشان دهنده شتاب توسعه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه است.

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی