021-37823000

برگزاری جلسه مشترک مرکز ملی شماره گذاری کالا

جلسه مشترک مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران با تامین کنندگان رسمی آن مرکز، در خصوص بازار الکترونیکی بین بنگاهی (B2B)

نخستین جلسه‌ی کارگروه بازار الکترونیکی بین بنگاهی با Solution Provider/Partnerها در مرکز ملی  شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران برگزار شد. شایان ذکر است شرکت سیناپ جزء تامین کنندگان رسمی (sp)، مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران بوده و تمام تجهیزات ارائه شده از سوی این شرکت، استانداردهای لازم و مورد تایید gs1 جهانی را دارا می باشد.

در این جلسه مهندس سیدحسین پاریاب مدیر عامل مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران، در خصوص معرفی پروژه، اهمیت و گستره‌ی آن اظهار داشت برای اجرایی نمودن این پروژه که بزرگ‌ترین پروژه‌ی زنجیره‌ی تأمین الکترونیکی در کشور می‌باشد، نیازمند همکاری شرکت‌های تامین کننده متخصص و همراهی سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط می‌باشیم.

بر اساس اعلام مهندس سیدحسین پاریاب دبیر کل انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران، ایده‌ی راه‌اندازی این پروژه که از یک سال پیش در انجمن مراحل مطالعاتی آن آغاز شده است، متعلق به انجمن بوده و مقرر است در مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران با همکاری انجمن مربوطه و شرکت‌های همکار مرکز و سرمایه‌گذارانی که بدین منظور جذب خواهند شد، طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی شود.

اشتراک گذاری این مطلب

مقالات پیشنهادی