021-37823000

ارایه گارانتی معتبر ثبت شده توسط شرکت سیناپ

پشتیبانی از هند هلدهای اندرویدی، تبلت های صنعتی و لیبل پرینترهای خود را به سیناپ عضو سامانه جامع گارانتی بسپارید.

شرکت سیناپ با سالها حضور موفق و پویا در عرضه محصولات شناسایی خودکار در کشور با داشتن مجوز معتبر از سامانه جامع گارانتی کشور به نشانی اینترنتی www.irangs.ir ، همراهی مطمئن و قابل دسترس برای ارائه خدمات جامع پشتیبانی و خدمات پس از فروش در حوزه هندهلدهای صنعتی و خصوصا هندهلدهای اندرویدی می باشد.

عضویت رسمی در سامانه جامع گارانتی برای مشتری این امکان را فراهم می آورد که از اصالت شرکت گارانتی کننده محصول اطمینان حاصل کند و با خیالی آسوده نسبت به خرید محصول با ضمانت معتبر گارانتی و خدمات پس از فروش اقدام کند.

تبلت های صنعتی ، هند هلدهای صنعتی ، لیبل پرینتر ، موبایل پرینتر و تجهیزات شناسایی مبتنی بر تکنولوژی بارکد و RFID همگی در زمره محصولاتی هستند که پشتیبانی حرفه ای و کارشناسی شرکت سیناپ ، تضمینی برای حفظ کیفیت استفاده از این محصولات است.

بارها مشاهده شده خرید ناآگاهانه و بدون اطلاعات از گارانتی معتبر یک محصول چه در خریدهای کوچک و چه در خریدهای متوسط و بزرگ ، مصرف کننده و خریدار را دچار مشکلات فراوانی نموده و عملا استفاده از محصول را برایش غیر ممکن ساخته که ضررهای مادی و صرف هزینه های زمانی بسیاری را برایش به همراه داشته است.

سامانه جامع گارانتی که متولی آن سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان است ، این امکان را فراهم کرده تا این سامانه مرجعی برای استعلام اصالت شرکتهایی باشد که خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهند.

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی