021-37823000

تگ خوان RF851 UHF reader

تگ خوان جدید UHF RF851، جانشین RF850، به زودی با ویژگی های کاربری پیشرفته و جدید از سوی کمپانی Point Mobile ارائه می گردد.

این تگ خوان که کاملا با دستگاه مدل pm85 لینک می باشد برای خواندن تگ های RFID UHF  با عملکرد بالا طراحی گردیده است. این تگ خوان مجهز به موتور ریدر RFID  Impinj® Indy® R2000  است. این موتور دارای توانمندی خواندن تگ تا دامنه 8 متر با سرعت باورنکردنی 900 تگ در ثانیه می باشد. همچنین تمام داده های جمع آوری شده به سرعت بر روی صفحه نمایش 5 اینچی PM85 نشان داده می شوند.

Point Mobile ویژگی های جدیدی را برای کارایی بهتر به تگ خوان قبلی خود یعنی RF850 اضافه کرده است. یکی از این ویژگی ها گزینه “Tap-to-Pair” است. عملکردی که PM85 را به RF851 فقط با یک اشاره با استفاده از فناوری NFC متصل می کند. علاوه بر این، RF851 دارای یک باتری قابل تعویض با ظرفیت 3250 میلی آمپر ساعت است. این باتری به کاربر اجازه می دهد تا با خیالی آسوده تر تمام مدت روز با دستگاه کار کند.

طراحی

طراحی کاربرپسند و ارگونومیک مدل RF850 روی این تگ خوان حفظ شده است. درعین حال تغییرات کاربردی خاصی در دستگاه صورت گرفته است. وزن RF851 364 گرم و درای چراغ های LED که به کاربر وضعیت شارژ، اتصال و خواندن تگ را اعلام می نماید. همچنین طراحی تگ خوان به صورتی است که نقطه تعادل در قسمت دسته گان قرار گرفته است. این امر موجب توزیع وزن به طور یکنواخت می شود و کمترین خستگی را برای کاربر خواهد داشت. RF851 دارای استاندراد ضربه پذیری IP52  و DROP 1.5M 1.5 است که باعث می شود در سخت ترین محیط ها بدون خراب شدن استفاده شود.

این تگ خوان با ارائه SDK های تخصصی در جهت کاربری در صنایع زیر وارد بازار خواهد شد.

مدیریت انبار،خرده فروشی، کنترل فرآیند تولید صنعتی، لجستیک، صنایع پزشکی، صنایع هوایی و دارویی

این دستگاه اواخر سال 2020 آماده ارائه به بازار می باشد.

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی