021-37823000

پایان کار سومین نمایشگاه فولاد با حضور موثر شرکت سیناپ با عرضه لیبل پرینتر صنعتی و هندهلد اندرویدی

پایان کار سومین نمایشگاه فولاد با حضور موثر شرکت سیناپ

سومین نمایشگاه فولاد کشور به کار خود پایان داد. شرکت سیناپ بعنوان تنها شرکت کننده حوزه تجهیزات شناسایی خودکار در این رخداد با عرضه لیبل پرینتر صنعتی و هندهلدهای اندرویدی و تجهیزات فن آوری RFID میزبان میهمانان و شرکت کنندگان صنعت فولاد در غرفه خود بود.

ما بعنوان تامین کننده و ارائه کننده خدمات در حوزه تجهیزات شناسایی خودکار با توجه به نیاز صنعت فولاد کشور توانستیم بعنوان مشاوری حرفه ای و تامین کننده ای پاسخگو ، نیاز صنعت فولاد کشور در حوزه تامین تجهیزات شناسایی خودکار مانند PDA، لیبل پرینترهای صنعتی ، تجهیزات RFID، تگ های فولادی ویژه صنعت فولاد را بخوبی پوشش دهیم و راه حلهای مناسبی را برای تسریع و بهینه سازی فرایندهای شناسایی خودکار در این صنعت ارائه نماییم.

با ارائه هند هلدهای اندرویدی بروز از لحاظ سخت افراری و نرم افزاری برند پوینت موبایل ، مشتریان و مراجعه کنندگان تجهیزاتی را در این نمایشگاه تجربه کردند که بسیاری از نیازهای آنان در پروژهایشان را برطرف می نمود.

لیبل پرینتر صنعتی شرکت سیناپ با برندهای گودکس و زبرا با رزومه ای بسیار موفق در صنعت فولاد کشور پیشنهاد ما به مراجعه کنندگان و مشتریان محترم این صنعت است تا بتواند در شرایط محیطی ویژه صنعت فولاد و آهن پاسخگوی نیاز خریداران باشد.

با تجربه ارزشمند ما در همکاریهای مداوم در قسمت مواد مصرفی لیبل های فولادی با مشتریان بزرگ صنعت فولاد ، تجارب منحصر به فردی را در اختیار بازدیدکنندگان محترم قرار دادیم.

ما اطمینان داریم همکاریهای مشترک ما با تولید کنندگان فولاد و آهن کشور و صنایع وابسته آنها با توجه به رضایتمندی مشتریان این صنعت تداوم داشته و نقش موثر خود را بیش از پیش ایفا خواهیم کرد.

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی