021-37823000
10

کمپین همدلی با مردم زلزله زده در خوی

در روزهای پایان سال 1401 کمپین همدلی بر محوریت مسئولیت اجتماعی درقبال مردم زلزله زده خوی با هدف همدردی و همدلی با هموطنان عزیزمان با افتخار مشارکت همراهان همیشگی و مشتریان وفادار سیناپ اجرا شد.

به تاریخ پنجشنبه چهارم اسفند ماه تعدادی کانکس و مایحتاج ضروری زندگی این عزیزان از شهرستان شهریار و مقابل درب انبار مجموعه سیناپ بارگیری و به مقصد شهر خوی با حضور تیم همراه جهت اطمینان ازاجرای درست و تحویل به موقع و درست به افراد شایسته انجام شد.

افراد مسئول در این کمپین دلسوزانه تا پایان تحویل کانتینرها و اقلام همراه آن پیگیری لازم را انجام دادند و مسئولیت خود را به بهترین نحو به اتمام رساندند. در پایان، این مرسوله در عصر روز جمعه مورخ 5 اسفند 1401 به عزیزان در خوی تحویل شد.

همدلی و همدردی هر دو روشی برای پاسخ دادن به رنج اطرافیان است
 

تلاش همیشگی ما در مجموعه سیناپ، فقط تمرکز در فضای کسب و کار و توجه به اهداف اقتصادی نبوده و با درک دغدغه‌های اجتماعی وظیفه خود را در ایفای مسئولیت اجتماعی ملزم و سرلوحه کار دانسته‌ایم و توسعه و رشد خود را پیوند خورده به همین اعتبار و همراهی با مردم عزیز ایرانمان می‌دانیم. با این باور که تنها با همراهی هم می‌توانیم از این روزهای سرد عبور کنیم و امید بر آن داریم که که با همدلی انتهای این قصه سرد و سفید سبز خواهد بود.

لذا برخلاف رسم چندین ساله‌مان که در این تاریخ هدایایی به رسم یادبود تقدیم همراهان و مشتریان وفادار خود می‌کردیم، امسال در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود و با کسب اجازه از مشتریان وفادار و همراهان همیشگی سیناپ، این هدایا به کمک برای هموطنان خود در خوی صرف شد و سیناپ افتخار مشارکت در کنار مشتریان عزیز خود را در وظیفه کمک‌رسانی به هموطنان عزیز ایران داشته است. این مهم تنها با همراهی همیشگی شما میسر بوده است.

خدا را شاکریم و بر خود می‌بالیم که مفتخر به ارائه خدمات به شما همراهان گرامی هستیم. همراهی شما طی این سال‌ها بزرگ‌ترین مشوق برای ادامه مسیر و دلیل موفقیت ما بوده است.