021-37823000

انتخاب لیبل پرینتر

انتخاب لیبل پرینتر مناسب، نیازمند اطلاعاتی است که بر اساس هر نوع کسب و کاری می بایست مورد توجه قرار گیرد. اصولاً تولید هر نوع محصولی منوط به استفاده از یک نوع بسته بندی متناسب و درج مشخصات بر روی آن می باشد.

معمولاً علاوه بر بسته بندی کلی محصول که حاوی اطلاعات ثابت می باشد ، درج ویژگی های منحصر به همان محصول می بایست در کمترین زمان و ترجیحاً در محل تولید آن محصول اتفاق بیفتد. راه حل این موضوع استفاده از دستگاه لیبل زن می باشد.

حال سوال اینجاست که چه نوع لیبل پرینتری متناسب با نیاز ما می باشد. برای یافتن پاسخ باید به 5 سوال زیر پاسخ داد:

1-  شما در چه محلی پرینت می گیرید؟

ممکن است لازم باشد لیبل پرینتر در محل یک کارخانه، انبار، و شرایط پر خطری مانند خطوط تولید که ممکن است در معرض ضربه ها و صدمات باشد ،

نصب و مورد استفاده قرار گیرد. در چنین شرایطی لیبل پرینتر باید به اندازه محیط عملیاتی مقاوم باشد .

بنابراین گزینه مناسب این شرایط ، لیبل پرینتر صنعتی می باشد.

2-  چه تعداد پرینت می گیرید؟

اگر حجم پرینت شما در روز بیش از 1000 عدد لیبل با سایز متوسط 70*70 میلیمتر می باشد ، پیشنهاد می شود از سری لیبل پرینترهای

نیمه صنعتی و صنعتی استفاده کنید.

3–  از چه نوع لیبل و ریبونی استفاده می کنید؟

نوع محصول ، سطحی که می بایست لیبل روی آن الصاق شود و ماندگاری لیبل و چاپ روی آن در شرایط مختلف ، مشخص کننده نوع متریال لیبل و ریبون شما می باشد. برای مثال لیبل مورد نیاز برای یک فروشگاه کوچک و  لیبل مورد استفاده در یک کارخانه تولید ورق های فولادی به لحاظ نوع جنس لیبل ، ضخامت آن و میزان ماندگاری چاپ متفاوت هستند . بنابراین می بایست برای هر کدام از آنها پرینتر متناسب با آن را تهیه نمود.

گزینه مناسب جهت فروشگاه کوچک و متوسط لیبل پرینتر رومیری و یا نیمه صنعتی و برای کارخانه فولاد ،دستگاه صنعتی یا فوق صنعتی می باشد.

4-  کیفیت چاپ چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اگر لیبل های شما دارای اندازه ی کوچک و با اطلاعات فشرده و یا ریز می باشد ( مانند لیبل های مورد استفاده در صنعت الکترونیک )، در این حالت می بایست از پرینترهایی با رزولوشن 300 DPI و یا  600 DPI استفاده کنید.

5-  هزینه های نگهداری چقدر اهمیت دارد؟

بدیهی است که عمر دستگاه های صنعتی بیشتر از مدلهای رومیزی است . طبیعاتاً هزینه های تعمیر و تعویض قطعات در آنها نیز بیشتر است. ولی امکان استفاده مداوم از مدل های صنعتی و سایر امکانات آنها از قبیل سرعت بالاتر، تیراژ چاپ بیشتر و یا امکان اضافه کردن لوازم جانبی، هزینه های بیشتر نگهداری و تامین قطعات آنها را توجیه کند.

پرینترها و سایز تجهیزات ارائه شده در شرکت سیناپ با گارانتی آیدی سرویس و خدمات پس از فروش 10ساله این دپارتمان در اختیار مشتریان  قرار می گیرد.

مجموعه سیناپ نماینده فروش و خدمات پس از فروش لیبل پرینتر های زبرا در ایران می باشد.

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی