021-37823000

حضور شرکت سیناپ در پنجمین نمایشگاه تجهیزات رستورانی

نمایشگاه شهرآفتاب تهران طی روزهای سه شنبه تا جمعه هفته گذشته میزبان پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فود و کترینگ بود. شرکت سامانه‌های شناسایی پویا رایانه سپند (سیناپ) نیز به عنوان یک مجموعه‌ پیشرو در حوزه سیستم‌های شناسایی خودکار و جمع آوری مکانیزه با هدف برقراری ارتباط با فعالان صنعت رستوران داری و… و همچنین نمایش و عرضه تجهیزات مدرن به صنعت غذا و نوشیدنی در این نمایشگاه شرکت کرد.

شرکت سیناپ با ارائه بروزترین دستگاه‌ها و تجهیزات صندوق‌های فروشگاهی، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، موبایل کامپیوتر، فیش پرینتر از برندهای Urovo ،Pointmobile ،woosim، Sewoo ،Godex ،Zebra و Hanasis درنمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فود و کترینگ حضور پررنگی داشت.

 

علاوه بر تجهیزات عنوان شده سیناپ به عنوان تامین کننده متریال لیبل (خام و برش خورده) و ریبون‌های حرارتی با برندهای Unique ،SNP ،inkanto ،UPM و… را نیز برای عرضه در نمایشگاه با خود همراه کرد.

این نمایشگاه با اعطای تندیس از طرف شرکت نوین هزاره سوم که برگزار کننده پنجمین دوره نمایشگاه HRCC بود عصر روز جمعه 23 تیرماه به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی