021-37823000

سیناپ همراه ارزشمند برند GODEX در سال 2023

خرداد ماه امسال، شرکت سیناپ با دعوت شرکای تجاری‌اش در نمایشگاه Computex 2023 حضور پیدا کرد. کمپانی GODEX یکی از شرکای تجاری سیناپ بود که در این نمایشگاه شرکت کرد و هم زمان با برپایی Computex، به جهت عرضه درست محصول و ارائه صحیح خدمات سیناپ به مشتریان در سال گذشته، ضمن اهدای تندیس تقدیر کرد.

در طی روزهای برگزاری نمایشگاه Comoutex 2023 علاوه بر برند GODEX، دیگر شرکای تجاری سیناپ همچون POINTMOBILE ,SEWOO و WOOSIM نیز برای رونمایی از محصولات خود در این رویداد حضور داشتند.

هم زمان با برپایی این نمایشگاه با به رسمیت شناختن جایگاه ارزشمند سیناپ به عنوان یک شریک تجاری درسال 2023، یک certificate همراه با یک تندیس ارزشمند (مربوط به سال 2022) از طرف شرکت GODEX به این شرکت اهدا شد. ضمن آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون برای شرکت سیناپ، این موفقیت مهم را به همه اعضا و کارکنان این شرکت و مشتریان عزیز تبریک می گوییم.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه هر ساله در تایوان برپا می‌شود و میزبان شرکت‌های مختلف قطعات سخت‌افزاری، کامپیوترهای کوچک و بزرگ است و در واقع به مکانی برای رونمایی از محصولات جدید و جذاب تبدیل شده است.

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی