021-37823000

عرضه محصولات جدید برندهای کلیدی جهان در نمایشگاه 2023 Computex

جدیدترین محصولات صنعتی در کنار محصولات حوزهIT، سخت‌افزاری و هوش مصنوعی

 

نمایشگاه Computex هر ساله میزبان کسب و کارهای کلیدی جهان برای عرضه محصولات جدید خود است. این نمایشگاه با تمرکز بر معرفی پیشرفت‌ها و نوآوری‌های حوزه IT و سخت‌افزار کامپیوتری برگزار می‌شود. این رویداد امسال با بیش از 1600 غرفه و 40000 بازدید کننده در نمایشگاه Nangang شهر تایپه تایوان در حال برپایی است. سیناپ نیز به دلیل دعوت شرکای تجاری خود در این نمایشگاه حضور یافت.

در این رویداد کمپانی‌های بزرگی مانند NVIDIA ،Acer،asus ،msi و سایر برندهای مطرح جهان حضور دارند و به رونمایی از جدیدترین محصولات خود می‌پردازند. بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری مرتبط با فناوری اطلاعات و الکترونیک جهان از تاریخ 9 خرداد 1402 در حال برگزاری است و تا 12 خرداد 1402 ادامه دارد.

با پیشرفت تکنولوژی و استقبال از هوش مصنوعی، علاوه بر سایر موضوعات اصلی نمایشگاه مانند سیستم‌های کامپیوتری، تجهیزات جانبی، تجهیزات بازی، تجهیزات شبکه و نرم‌افزار، اخیرا حوزه‌هایی مانند کاربرد هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و موارد دیگر نیز به این نمایشگاه افزوده شده است.

سیناپ به دلیل دعوت شرکای تجاری خود در نمایشگاه Computex 2023 حضور یافت. در بخش غرفه‌های مربوط به راهکارهای صنعتی این نمایشگاه، شرکای تجاری سیناپ نظیر GODEX ،POINTMOBILE ،SEWOO و WOOSIM به عنوان غرفه‌دار برای رونمایی از محصولات خود حضور دارند.

 

 

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی