021-37823000

موبایل صنعتی pm45 محصول جدید کمپانی پوینت موبایل

موبایل صنعتی pm45  بر اساس دستیابی به رتبه بندی استاندارد نظامی 810G ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. این دستگاه هوشمند دارای استاندارد ضربه پذیری IP67 و دارای یک پردازنده بسیار قدرتمند هشت هسته ای است. سیستم عامل این دستگاه اندروید 9.0 با باتری پرقدرت 5800 میلی آمپر ساعت با قابلیت تعویض و جابجایی سریع است.

Android Enterprise Recommended

PM45 توسط Android Enterprise Recommended تأیید گردیده است. این یک ابتکار عمل است که به رهبری گوگل برای کمک به مشاغل مختلف ایجاد شده است. تا مدیران با اطمینان دستگاه ها و خدمات اندروید را متناسب با نیازهای سازمانی خود انتخاب، استقرار و مدیریت کنند.

این دستگاه دارای پردازنده قوی Qualcomm Snapdragon Octa-core 1.8GHz از سری پردازنده های شرکت اینتل می باشد.

مغز PM45 ، دارای یک پردازنده هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتزی است که عملکردی بی نظیر را برای هر برنامه ی کاربر در این زمینه فراهم می کند. مودم X9 LTE ​​آن تا 300 مگابیت بر ثانیه در downlink و 150 مگابایت بر ثانیه در uplink  به شما می دهد.

Push to Talk

دستگاه PM45 دارای قابلیت Push-to-talk می باشد. این به کاربر اجازه می دهد تا در محیط های سازمانی با دستگاه مشابه خود ارتباط بیسیم صوتی برقرار نماید.

این سرویس یکی از خدمات مفید برای گروه‌های مختلف کاربران، از شخصی، تجاری و یا گروه‌های دیگر می‌باشد. بطوریکه مدیر شرکت توانایی ایجاد یک لیست از کارکنان و تشکیل یک گروه مکالمه از کارمندان خود را دارد. همچنین در هر لحظه می‌تواند بدون نیاز به تماس تلفنی با آن‌ها ارتباط مستقیم برقرار سازد.

بلندگوی فوق العاده قوی و پشتیبانی از میکروفون و هدست باکیفیت باعث ایجاد گفتگویی مطمئن و بدون هزینه می شود. صفحه نمایش 5.0 in, 1080 x 1920 pixel (FHD), IPS panel مجهز به فن آوری GORILLA GLASS و قابل رویت در نور مستقیم خورشید است. دوربین 13 مگا پیکسلی پشت و 5 مگا پیکسلی جلو، پشتیبانی از فن آواری NFC، بهره مندی از بسته اختصای EMKIT کمپانی POINT MOBILE و وزن کم این گوشی هوشمند صنعتی از دیگر ویژگی های این دستگاه پر قدرت می باشد.

 

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی