021-37823000

هندهلد صنعتی PM451 با تاییدیه Android Enterprise Recommended

هندهلد صنعتی PM451 تاییدیه Android Enterprise Recommended را دریافت کرد.

شرکت پوینت موبایل اولین شرکت کره ایی بود که تاییدیه Android Enterprise Recommended (AER) را با توجه به استانداردهای صنعتی گوگل دریافت کرد، در سال  2019  این تاییدیه روی دستگاه های PM45 و PM85 دریافت شد. سپس روی PM90 و اکنون این تاییدیه برای هندهلد صنعتی PM451 دریافت شده است.

این استاندارد بر اساس الزامات و دستورالعمل های گوگل در تست و راه اندازی دستگاه ها صنعتی ارائه می گردد.

الزامات استاندارد Android Enterprise Recommended

از جمله این استاندارد ها داشتن استاندارد ضربه پذیری قابل قبول ، تست DROP 2m per MIL-STD-810G  و تعهد در بروز رسانی سیستم عامل می باشد.

هندهلد صنعتی PM451 علاوه بر داشتن استاندارد های AER از مشخصات سخت افزاری قابل قبولی بهرمند می باشد.

مشخصات سخت افزاری

CPU 2.2GHZ هشت هسته ایی

RAM4GB

ROM 64GB

صفحه نمایش 4.3 اینچی GORILLA GLASS با قابلیت رویت در نور مستقیم آفتاب

باتری با ظرفیت بالای 5700 میلی آمپر

نکته جالب در مورد این دستگاه این است که با وجود اضافه شدن باتری 5700 میلی آمپر ولی وزن این دستگاه از دستگاه های مشابه با ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر پایین تر است که این امر باعث خلق دستگاهی کاملا کاربرپسند شده است.

هندهلد صنعتی PM451 سه حالت مختلف کیبوردی ارائه می شود. numeric, function numeric, alpha numeric. همچنین از نظر مشخصات بارکد اسکنر هم در سه حالت مختلف ارائه می گردد. 1DScanner, 2D imager , 1D/2Dlong range version

هندهلد صنعتی PM451 دارای دو مدل WIFI/BT/NFC و مدل WIFI/BT/NFC/LTE برای انتقال داده ها ارائه می گردد. همچنین این مدل برای راحتی کار در محیط های با اسکن بارکد زیاد می تواند به گان هندهلد مجهز شود.

هند هلد صنعتی PM451 دارای یکسال گارانتی معتبر آیدی سرویس، با طول عمر 10 سال کاربری عملیاتی ، خدمات پس فروش قوی  و مجهز به بسته نرم افزاری EMKIT (جهت مدیریت تنظیمات و محدود سازی کاربری) به شما برای خرید و انتخاب راحت این دستگاه اطمینان خاطر می دهد.

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی